RASPISAN NATJEČAJ ZA PRVENSTVO HRVATSKE 2012.

Odlukom Izvršnog odbora Hrvatskog boksačkog saveza, predsjednik Saveza Ante Vičević raspisao je natječaj za organizaciju državnih prvenstava u boksu. Predviđeni datumi za održavanje su slijedeći: Seniorsko PH od 15-18. ožujka 2012. godine; PH za žene, ml. kadete i kadete od 12-15. travnja 2012. godine; PH za juniore od 3-5. svibnja 2012. godine.

SVIM KLUBOVIMA

NATJEČAJ ZA ORGANIZACIJU POJEDINAČNOG PRVENSTVA HRVATSKE – 2012.

I. Hrvatski boksački savez raspisuje natječaj za organizaciju Pojedinačnog prvenstva Hrvatske za 2012. godinu, koje će se održati pod nazivom:

“POJEDINAČNO PRVENSTVO HRVATSKE U BOKSU – 2012.”

II. Prvenstvo se organizira u tri kategorije. Odvojeno se organizira prvenstvo za seniore, za juniore te za mlađe kadete, kadete i žene. Klubovi se mogu kandidirati za sva tri prvenstva, ali mogu dobiti organizaciju samo jednog. (osim u slučaju ako nema ponuda).

III. Utvrđeni su sljedeći termini prvenstva :

A. ML. KADETI, KADETI I ŽENE 12. – 15.04.2012.
B. JUNIORI 03. – 05.05.2012.
C. SENIORI 15. – 18.03.2012.

IV. Izvršni organizator – domaćin natjecanja obvezan je osigurati sljedeće tehničke uvjete:

1. Dvoranu koja omogućuje pravilnu postavu ringa i opreme oko ringa. Gledališni prostor mora biti odvojen od ringa.
2. Odgovarajući ring u skladu s Tehničkim pravilima HBS-a . Osigurava najmanje 4 para novih boksačkih rukavica (10 unci – seniori i juniori; 12 unci – kadeti).
3. Vagu za službeno natjecanje i vagu za kontrolu težine.
4. Odgovarajući broj i kapacitet garderoba – svlačionica sa sanitarnim uređjima za boksače.
5. Odvojena garderoba – svlačionica za suce.
6. Prostor za pružanje medicinske pomoći s neophodnom opremom za hitnu medicinsku pomoć.
7. Prostoriju za sastanke i boravak rukovodstva natjecanja, predstavnike HBS i sudaca (cca 15 osoba).
8. Prostoriju za tehničke sastanke povjerenika klubova te liječničke preglede i vaganje.
9. Prostoriju za doping-kontrolu
10. Razglasni uređj s mogučnošću reprodukcije s audio-kazeta, cd-a i mp3-a.
11. Tehničku opremu za izradu biltena, vođenje natjecanja i obavljanja ostalih administrativno – tehničkih poslova, (kopirka, papir za fotokopiranje) i potrebni pribor.
12. Postolje za proglašenje pobjednika, dodatna dekoracija dvorane, zastava Republike Hrvatske i himna.
13. Službeno snimanje svih mečeva

V. Izvršni organizator – domaćin obvezan je osigurati sljedeće:

1. Tehničku osobu za hitnu intervenciju i održavanje ringa i okolnog prostora.
2. Spikersku službu.
3. Službu ceremonijala i protokola.
4. Poželjno je da u sklopu dvorane postoji buffet. Ukoliko ne postoji, domaćin je dužan osigurati prodaju barem toplih i hladnih osvježavajućih napitaka.
5. Izradu završnog biltena u roku tri dana i dostavu svim klubovima u roku od 8 dana

VI. Izvršni organizator – domaćin obvezan je preko nadležnih organa poduzeti mjere osiguranja sudionika i gledatelja, u objektima smještaja i natjecanja, angažiranjem redarske službe i djelatnika MUP-a.

VII. Izvršni organizator – domaćin obvezan je najmanje 10 dana prije prvenstva dostaviti svim sudionicima službeni bilten s neophodnim informacijama o natjecanju.

VIII. Izvršni organizator – domaćin treba osigurati mogućnost što jeftinijeg smještaja i prehrane sudionika prvenstva, a prema standardima za smještaj športaša u procesu natjecanja, što bliže dvorani.
Ukoliko je lokacija smještaja udaljena od dvorane, tako da se do nje ne može stići pješice (cca 10 minuta), domaćin je obvezan osigurati posebni transfer sudionika autobusom.
Poželjno je da svi sudionici prvenstva budu smješteni u istom objektu – hotelu, no domaćin treba ponuditi mogućnost izbora.

IX. Izvršni organizator – domaćin snosi troškove:

1. Sve u vezi uvjeta utvrđenim u točkama IV, V, VI i VII.
2. Puta (vlak, autobus, automobil), boravka i taksi za slijedeće službene osobe prvenstva:
– povjerenika HBS-a
– predsjednika NK HBS
– člana NK HBS-a,
– voditelja kompjuterskog bodovanja
– 7 sudaca
– 1 mjeritelja vremena
– liječnika
3. Boravka Predsjednika HBS, glavnog tajnika, glasnogovornika ili osobe koja ih zastupa – zamjenjuje (dan prije – do zadnjeg dana prvenstva).
4. Osvježavajuće napitke (kava, sokovi) za suce i službene osobe na natjecanju.
5. Ostalih uvjeta odnosno pogodnosti, koji samoinicijativno ponudi domaćin.

X. Hrvatski boksački savez, kao organizator Nacionalnog prvenstva, dodjeliti će izvršnu organizaciju – domaćinstvo samo klubu , koji ispunjava tehničke uvjete iz ovog natječaja i potpisom ugovora prihvati obvezu da će ispuniti i ostvariti sve uvjete i obveze koje za domaćina proizilaze iz ovog natječaja.
HBS će kao organizator Nacionalnog prvenstva snositi troškove izrade medalja i pehara za natjecatelje prvenstva.

XI. Izvršnom organizatoru – domaćinu pripada prihod od ulaznica kao i dr. prihodi od donatora i reklama. Također mu pripada prihod od kotizacija sudionika natjecanja.
Hrvatskom boksačkom savezu pripada prihod od vlastitih marketinških aktivnosti. U slučaju TV prijenosa zaključuje se poseban ugovor.

XII. Izvršni organizator – domaćin i NK HBS obvezni su međusobno surađivati o svim pitanjima u svezi pripreme, organizacije i održavanja prvenstva.

XIII. Povjerenik HBS, u suradnji s predsjednikom organizacijskog odbora i tehničkim organizatorom – direktorom prvenstva provjerava dan prije početka prvenstva da li su ispunjeni svi uvjeti za održavanje natjecanja.

XIV. Izvršni organizator – domaćin svoju kandidaturu u svezi ovog natječaja s detaljnim opisom uvjeta koje ispunjava (tehnički, organizacijski, kadrovski, smještajni, prometni i drugi) dostavljaju u dva primjerka na adresu HBS-a.

Uz navedeni opis Izvršni organizator – domaćin obvezan je dostaviti slijedeće potvrde u pismenom obliku:

1. Ovjerenu potvrdu “Hotela” o garantiranoj cijeni i rezerviranom terminu za potreban broj sudionika.
2. Potvrdu za rezervaciju termina sportske dvorane u kojoj će se odvijati natjecanje sukladno propozicijama i datumu.

HRVATSKI BOKSAČKI SAVEZ
Trg Krešimira Ćosića 11
10 000 Zagreb

ili fax : 01 3041 562

XV. Rok za dostavu kandidature za organizaciju prvenstva je

10. veljače 2012. g.- za ml. kadete, kadete i žene
3. veljače 2012. g.- za seniore
29. veljače 2012.g. – za juniore

XVI. Prednost imaju ponude s boljim uvjetima.

XVII. Za sve ostale informacije u svezi ovog natječaja, zainteresirani se mogu obratiti glavnom tajniku HBS Boris Katalinić (telefon : 01 3012 331)

S poštovanjem,
Ante Vičević
Predsjednik HBS-a