Otvoren natječaj za organizaciju Pojedinačnih prvenstava

U nastavku možete pronaći tekst natječaja za dodjelu Pojedinačnih prvenstava Hrvatske u boksu za 2023. godinu.

SVIM KLUBOVIMA

N A T J E Č A J

ZA ORGANIZACIJU POJEDINAČNOG PRVENSTVA
HRVATSKE – 2023.

  1. Hrvatski boksački savez raspisuje natječaj za organizaciju Pojedinačnih prvenstava
    Hrvatske za 2023. godinu, koja će se održati pod nazivom:

Travanj – Pojedinačno prvenstvo Hrvatske U22 (muški) te Pojedinačno prvenstvo Hrvatske za juniore

23-26.2. 2023 – Pojedinačno prvenstvo Hrvatske za seniore

 

16-19. 3. 2023 – Pojedinačno prvenstvo Hrvatske mlađe seniore i žene.

 

25.-28. 5. 2023. – Pojedinačno prvenstvo Hrvatske za mlađe dobne skupine mlađi kadeti i kadeti muški

 

“ Pojedinačno prvenstvo Hrvatske U22 (muški) te Pojedinačno prvenstvo Hrvatske za juniore.” 2023.

  1. Prvenstvo se organizira u četiri skupine. Prva skupina muški dobne skupine u22 (2001-2004) i juniori (2007 i 2008). Druga skupina muški dobne skupine seniori (1983-2004). Treća skupina muški dobne skupine mlađi seniori (2005-2006) te žene svih dobnih skupina. Četvrta skupina muška dobnih skupina mlađih kadeta (2011-2012) i kadeta (2009-2010). Klubovi se mogu kandidirati za sva četiri prvenstva, ali mogu dobiti organizaciju samo jednog. (osim u slučaju ako nema drugih ponuda).

MUŠKI U22 i JUNIORI – travanj

MUŠKI DOBNIH SKUPINA SENIORI – 23-26.2. 2023

MUŠKI DOBNIH SKUPINA MLAĐI SENIORI I ŽENE SVIH DOBNIH SKUPINA – 16-19. 3. 2023

MUŠKI DOBNIH SKUPINA MLAĐI KADETI I KADETI – 19.-22. 6. 2014..

  1. Izvršni organizator – domaćin natjecanja obvezan je osigurati sljedeće tehničke uvjete:
    1. Dvoranu koja omogućuje pravilnu postavu ringa i opreme oko ringa. Gledališni prostor mora biti odvojen od ringa.
    2. Odgovarajući ring u skladu s Tehničkim pravilima HBS-a i IBA-e
    3. Osigurava najmanje 6 parova novih boksačkih rukavica

(U22 10 i 12 unci rukavice-crvene i plave) (juniori 10 unci rukavice crvene i plave te 4 kacige – crvene i plave) (seniori 10 i 12 unci rukavice-crvene i plave) mlađi seniori 10 i 12 unci rukavice i 4 kacige – crvene i plave)  (žene 10, 12 i 16 unci rukavice i 4 kacige – crvene i plave). (mlađi kadeti i kadeti 10, 12 i 16 unci rukavice i 4 kacige – crvene i plave). Oprema u skladu s licencama HBS-a.
4. Digitalnu baždarenu vagu za službeno natjecanje i vagu za kontrolu težine.
5. Odgovarajući broj i kapacitet garderoba – svlačionica sa sanitarnim uređajima za
boksače.
6. Odvojena garderoba – svlačionica za suce.
7. Prostor za pružanje medicinske pomoći s neophodnom opremom za hitnu medicinsku pomoć.
8. Prostoriju za sastanke i boravak rukovodstva natjecanja, predstavnike HBS i sudaca (cca 15 osoba).
9. Prostoriju za tehničke sastanke povjerenika klubova te liječničke preglede i vaganje.
10. Prostoriju za doping-kontrolu
11. Razglasni uređaj s mogućnošću reprodukcije s mp3-a.
12. Tehničku opremu za izradu biltena, vođenje natjecanja i obavljanja ostalih administrativno – tehničkih poslova, (kopirka, papir za fotokopiranje) i potrebni pribor.
13. Postolje za proglašenje pobjednika, dodatna dekoracija dvorane, zastava Republike
Hrvatske i himna.
14. Službeno snimanje svih mečeva. Te streaming.

  1. Mjeriteljska služba swiss timing ili sport dana sa prikazom rezultata između rundi.
  2. Izvršni organizator – domaćin obvezan je osigurati sljedeće:
    1. Tehničku osobu za hitnu intervenciju i održavanje ringa i okolnog prostora.
    2. Spikersku službu.
    3. Službu ceremonijala i protokola.
    4. Poželjno je da u sklopu dvorane postoji buffet. Ukoliko ne postoji, domaćin je
    dužan osigurati prodaju barem toplih i hladnih osvježavajućih napitaka.
    5. Izradu završnog biltena u roku tri dana i dostavu svim klubovima u roku od 8 dana
  3. Izvršni organizator – domaćin obvezan je preko nadležnih organa poduzeti mjere
    osiguranja sudionika i gledatelja, u objektima smještaja i natjecanja, angažiranjem
    redarske službe i djelatnika MUP-a.

VII.Izvršni organizator – domaćin obvezan je najmanje 8 dana prije prvenstva (osim za 1. prvenstvo U22 i juniori) dostaviti svim sudionicima službeni bilten s neophodnim informacijama o natjecanju.

VIII.Izvršni organizator – domaćin treba osigurati mogućnost što jeftinijeg smještaja i
prehrane sudionika prvenstva, a prema standardima za smještaj športaša u procesu
natjecanja, što bliže dvorani.
Ukoliko je lokacija smještaja udaljena od dvorane, tako da se do nje ne može stići pješice
(cca 10 minuta), domaćin je treba osigurati posebni transfer sudionika autobusom.
Poželjno je da svi sudionici prvenstva budu smješteni u istom objektu – hotelu, no
domaćin treba ponuditi mogućnost izbora.

  1. Izvršni organizator – domaćin snosi troškove:
    1. Sve u vezi uvjeta utvrđenim u točkama IV, V, VI i VII.
    2. Puta (vlak, autobus, automobil), boravka i taksi za slijedeće službene osobe
    prvenstva:
    – povjerenika HBS-a
    – predsjednika NK HBS
    – člana NK HBS-a,
    – voditelja kompjuterskog bodovanja
    – 8 sudaca
    – 1 mjeritelja vremena
    – liječnika
    3. Boravka Predsjednika HBS, glavnog tajnika, glasnogovornika ili osobe koja ih
    zastupa – zamjenjuje (dan prije – do zadnjeg dana prvenstva).
    4. Osvježavajuće napitke (voda, kava, sokovi) za suce i službene osobe na natjecanju.
    5. Ostalih uvjeta odnosno pogodnosti, koji samoinicijativno ponudi domaćin.
  2. Hrvatski boksački savez, kao organizator Nacionalnog prvenstva, dodijeliti će izvršnu
    organizaciju – domaćinstvo samo klubu , koji ispunjava tehničke uvjete iz ovog natječaja i
    potpisom ugovora prihvati obvezu da će ispuniti i ostvariti sve uvjete i obveze koje za
    domaćina proizlaze iz ovog natječaja.
    HBS će kao organizator Nacionalnog prvenstva snositi troškove izrade medalja i pehara
    za natjecatelje prvenstva.
  3. Izvršnom organizatoru – domaćinu pripada prihod od ulaznica kao i dr. prihodi od
    donatora i reklama. Također mu pripada prihod od kotizacija sudionika natjecanja.
    Hrvatskom boksačkom savezu pripada prihod od vlastitih marketinških aktivnosti. U
    slučaju TV prijenosa zaključuje se poseban ugovor.

XII. Izvršni organizator – domaćin i NK HBS obvezni su međusobno surađivati o svim
pitanjima u svezi pripreme, organizacije i održavanja prvenstva.

XIII. Povjerenik HBS, u suradnji s predsjednikom organizacijskog odbora i tehničkim organizatorom – direktorom prvenstva provjerava dan prije početka prvenstva da li su ispunjeni svi uvjeti za održavanje natjecanja.

XIV. Izvršni organizator – domaćin svoju kandidaturu u svezi ovog natječaja s detaljnim opisom uvjeta koje ispunjava (tehnički, organizacijski, kadrovski, smještajni, prometni i drugi) dostavljaju u dva primjerka na adresu HBS-a.

Uz navedeni opis Izvršni organizator – domaćin obvezan je dostaviti slijedeće potvrde u pismenom obliku:
1. Ovjerenu potvrdu “Hotela” o garantiranoj cijeni i rezerviranom terminu za potreban
broj sudionika.
2. Potvrdu za rezervaciju termina sportske dvorane u kojoj će se odvijati natjecanje
sukladno propozicijama i datumu.

HRVATSKI BOKSAČKI SAVEZ
Trg Krešimira Ćosića 11
10 000 Zagreb

  1. Rok za dostavu kandidature za organizaciju prvenstva je
    15. veljače 2023. g.- za U22 i juniore
    1. veljače 2023. g.- za seniore
    15. veljače 2023.g. – za mlađe seniore i 15. veljače 2023.g. – za mlađe kadete i kadete

XVI. Prednost imaju ponude s boljim uvjetima.

XVII. Za sve ostale informacije u svezi ovog natječaja, zainteresirani se mogu obratiti
glavnom tajniku HBS Marko Marović (telefon : 01/3012-331 ili 095 3012 331) ili Nikolina Jurić (telefon : 01/3012-331 ili 095 3012 333)

S poštovanjem,

Bono Bošnjak
Predsjednik HBS-a

 

Najnovije vijesti

Pretraživanje