LUKA PLANTIĆ NAKON PRVE OLIMPIJSKE POBJEDE! Nije to bio moj boks, bit ću puno bolji protiv Meksikanca!

Hrvatski boks nakon šesnaestine finala olimpijskog turnira ima stopostotni učinak! Dvije borbe – dvije pobjede!

Nakon Nikoline Ćaćić koja je u kategoriji do 57 kg dominantno pobijedila Amerikanku Ramirez, trijumf je upisao i Luka Plantić u poluteškoj kategoriji do 81 kg i to u teškom, grčevitom meču protiv Jordanca Adela Rivada Odaija Al Hindawija (29) podijeljenom odlukom 3:2.

Ruski i alžirski sudac sve tri runde presudili su u korist našeg prvaka, a Marokanac i Korejac sve tri runde dodijelili su Jordancu. Presudio je peti sudac, Argentinac Vilarino koji je prvu rundu bodovao u korist Jordanca, a druge dvije za Plantića.

Prvu rundu podijeljenom odlukom 3:2 tako je dobio Jordanac, a Luka druge dvije s po 3:2 i na kraju zasluženo prošao u osminu finala, jer samo na osnovu treće runde u kojoj je najjače pritisnuo već pomalo umornog Jordanca zaslužio je i uvjerljiviju prednost.

Američki sudac u ringu u drugoj je rundi dodijelio javne opomene obojici, prvo Plantiću, a ubrzo i Jordancu Al Hindawiju koji je potencirao boks sa držanjem i zahvatima kojima se branio od Plantićevih naleta.

Luka je pokušao nametnuti svoj stil borbe, napadao je neumorno od prve sekunde, a brzo se uvjerio da se namjerio na čvrstog, iskusnog kontraša koji se zna braniti, zaustavljati nalete i kontrama nanositi štetu suparniku.

U grčevitom, iscrpljujućem meču, s mnoštvom hrvačkih zahvata, sijevali su opasni udarci s obje strane, a puno borbe iz bliskog kontakta rezultirao je i posjekotinama arkade prvo kod Luke, pa onda i kod Al Hindawija.

Plantić nijednog trenutka nije posustajao u tempu, neumorno je tražio prolazak kroz gard Jordanca, neustrašivo napadao i udarao i ta srčanost i agresivnost na kraju su mu i donijeli minimalnu prednost za prolazak u osminu finala.

U osmini finala, u srijedu 28. srpnja u 12.54 sati (po našem vremenu) čeka ga Meksikanac Rogelio Torres Romero (26), meksički marinac i brončani s Panameričkih igara. Čim dolazi iz meksičke škole boksa, sigurno je tehnički jači i čišći borac od Jordanca koji je koristio sve trikove, držanje pa brze udarce na izlasku iz klinča, ne bi li zaustavio Plantića.

Meksikanac je sa 190 cm i dosta viši od Plantića (183 cm) i sigurno će napraviti sve da iskoristi visinu i dužinu ruku da Luku zadrži na distanci.

Luka je rekao odmah nakon meča:

“Nisam zadovoljan kako sam boksao, nije to bio moj boks. Najbitnije da smo prošli dalje, protiv Meksikanca ću sigurno biti puno bolji!”

Ozljeda arkade je brzo sanirana, a boljeg Luku za srijedu najavljuje i trener Tomislav Bašić:

“Zadovoljni smo pobjedom, nismo zadovoljni izvedbom. Uvijek nam je tako u prvom meču na turniru, uvijek “štekamo”, a i protivnik je bio vrlo nezgodan kontraš. Luka će izgledati puno bolje protiv Meksikanca, imamo dva dana za odmor i vidjet ćete Luku u pravom izdanju u osmini finala”, rekao je trener Bašić.

Čestitke obojici za ulazak među šesnaest najboljih na olimpijskom tuniru i čestitke našoj maloj, izabranoj boksačkoj vrsti u Tokiju: Nikolini Ćaćić, Luki Plantiću i trenerima Franju Kristiću i Tomislavu Bašiću za nastupe kojima su nas učinili ponosnima i već dvije velike pobjede za hrvatski boks na Olimpijskim igrama!

Nikolina Ćaćić u osmini finala borit će se u ponedjeljak, 26. srpnja u 7.12 sati ujutro protiv Kanađanke Caroline Veyre (slobodna u 1. kolu).

Luka Plantić boksat će u osmini finala, za proboj u četvrtfinale i borbu za medalju u srijedu, 28. srpnja u 12.54 sati po hrvatskom vremenu protiv Meksikanca Rogelija Torresa Romera.

Sretno i srčano! Samo jako, samo hrabro! Prema olimpijskom postolju!